So`ngi yangiliklar
“Afsuski, ayrim “Ishonch telefonlari” nomiga tashkil qilingan yoki umuman ishlamaydi” – Akmal Burxonov
“Bosim oʻtkazilayotgani toʻgʻrisidagi xabarlar asossiz” – “Oʻzbektelekom” HUMANS ishi boʻyicha munosabat bildirdi
Oʻzbekistonning veterinariya sohasidagi tajribasi xalqaro miqyosda eʼtirof etildi
Turkiyada “Tungi muzeylar” loyihasi iyun oyida yangi mavsumini boshlaydi
Oʻzbekistonga C gepatitiga qarshi dorining joriy yildagi ilk partiyasi olib kelindi
Qibrayliklar oyoqqa turdi. Sababi nima?
5 ming yillik tarixga ega Birgi qishlogʻi haqida nimalar maʼlum?
Iznik: nasroniylikning tirik muzeyi
Davlat tilida maʼlumot bermagan restoranga chora koʻrildi
Ijtimoiy tarmoq orqali “Toshkent shahrida faoliyat yuritayotgan “MADO” ovqatlanish korxonasida isteʼmolchilarga taomnoma xorijiy tilda taqdim etilgan, maʼlumotlar Davlat tilida emas...” mavzusida fuqaroning eʼtirozi qoldirilgan.

Xabarga koʻra, Toshkent shahrida joylashgan “MADO” restoranining taomnomasida haqiqatdan ham davlat tilida maʼlumotlar mavjud emasligi maʼlum boʻlgan.
“Bu bilan xizmat koʻrsatish jarayonida Oʻzbekiston Respublikasining “Isteʼmolchilar huquqlarini himoya qilish toʻgʻrisida”gi Qonuni va Vazirlar Mahkamasining 75-sonli qarorlarida belgilab berilgan umumiy ovqatlanish mahsulotlarini (xizmatlarni) ishlab chiqarish va sotish qoidalari buzilgan”, deyiladi xabarda.
Mazkur kamchiliklarni bartaraf etish boʻyicha “MADO DONDURMA TR” MCHJ QKga qoʻmitaning soʻrov xati kiritilib, unda jamiyatga qarashli barcha filiallarning taomnomalarida davlat tilida maʼlumotlar qayd etilishi yuzasidan tegishli choralar koʻrish zarurligi qayd etilgan.
Yakunda MCHJga qarashli restoran va ularning filiallari taomnomalarida davlat tilida maʼlumotlar qayd etilib, isteʼmolchilarga taqdim etilishi taʼminlangan.



