So`ngi yangiliklar
Istanbul 18–21 sentyabrda Bosfor Kubogi 2025 qayiqlar poygasiga mezbonlik qiladi
Hamyurtimiz “Yuksak ehtirom” xalqaro esdalik ko‘krak nishoni bilan taqdirlandi
Farg‘ona dehqon bozoridagi narx-navo xalq uchunmi yoki…
Sentyabrdan boshlab migrantlar ilova orqali kuzatiladi
Kasb va xorijiy tillarga oʻqitish uchun vaucher berish tartibi belgilandi
Kasb va xorijiy tillarga oʻqitish uchun vaucher berish tartibi belgilandi
Fargʻonada uy bogʻchasida 43 nafar bolaga noqonuniy diniy saboq berib kelingani aniqlandi
Oʻzbekiston va Iordaniya oʻrtasida 15 ta hujjat imzolandi
Davlat tilida maʼlumot bermagan restoranga chora koʻrildi
Ijtimoiy tarmoq orqali “Toshkent shahrida faoliyat yuritayotgan “MADO” ovqatlanish korxonasida isteʼmolchilarga taomnoma xorijiy tilda taqdim etilgan, maʼlumotlar Davlat tilida emas...” mavzusida fuqaroning eʼtirozi qoldirilgan.

Xabarga koʻra, Toshkent shahrida joylashgan “MADO” restoranining taomnomasida haqiqatdan ham davlat tilida maʼlumotlar mavjud emasligi maʼlum boʻlgan.
“Bu bilan xizmat koʻrsatish jarayonida Oʻzbekiston Respublikasining “Isteʼmolchilar huquqlarini himoya qilish toʻgʻrisida”gi Qonuni va Vazirlar Mahkamasining 75-sonli qarorlarida belgilab berilgan umumiy ovqatlanish mahsulotlarini (xizmatlarni) ishlab chiqarish va sotish qoidalari buzilgan”, deyiladi xabarda.
Mazkur kamchiliklarni bartaraf etish boʻyicha “MADO DONDURMA TR” MCHJ QKga qoʻmitaning soʻrov xati kiritilib, unda jamiyatga qarashli barcha filiallarning taomnomalarida davlat tilida maʼlumotlar qayd etilishi yuzasidan tegishli choralar koʻrish zarurligi qayd etilgan.
Yakunda MCHJga qarashli restoran va ularning filiallari taomnomalarida davlat tilida maʼlumotlar qayd etilib, isteʼmolchilarga taqdim etilishi taʼminlangan.



