So`ngi yangiliklar
Rayhonning “Yaxshimasmi” qo‘shig‘ida she’rdan muallif ruxsatisiz foydalanilgani aniqlandi
Fermerlarga bosim ortmoqdami?
Oʻyinchoq toʻpponcha bilan bankni oʻmarmoqchi boʻlgan erkakning shaxsiga aniqlik kiritildi
“Ferrari” oʻzining ilk elektromobilini ishlab chiqarmoqchi
Rus tili imtihonlari Rossiya byudjetiga 30 million dollar daromad keltirdi
Laziz Kudratov Osiyo taraqqiyot bankining O‘zbekistondagi doimiy missiyasi direktori Kanokpan Lao-Araya bilan uchrashdi
AQSH va Ukraina yer osti boyliklari boʻyicha kelishuvga erishdi
Navoiyliklar nimadan norozi?
Davlat tilida maʼlumot bermagan restoranga chora koʻrildi
Ijtimoiy tarmoq orqali “Toshkent shahrida faoliyat yuritayotgan “MADO” ovqatlanish korxonasida isteʼmolchilarga taomnoma xorijiy tilda taqdim etilgan, maʼlumotlar Davlat tilida emas...” mavzusida fuqaroning eʼtirozi qoldirilgan.

Xabarga koʻra, Toshkent shahrida joylashgan “MADO” restoranining taomnomasida haqiqatdan ham davlat tilida maʼlumotlar mavjud emasligi maʼlum boʻlgan.
“Bu bilan xizmat koʻrsatish jarayonida Oʻzbekiston Respublikasining “Isteʼmolchilar huquqlarini himoya qilish toʻgʻrisida”gi Qonuni va Vazirlar Mahkamasining 75-sonli qarorlarida belgilab berilgan umumiy ovqatlanish mahsulotlarini (xizmatlarni) ishlab chiqarish va sotish qoidalari buzilgan”, deyiladi xabarda.
Mazkur kamchiliklarni bartaraf etish boʻyicha “MADO DONDURMA TR” MCHJ QKga qoʻmitaning soʻrov xati kiritilib, unda jamiyatga qarashli barcha filiallarning taomnomalarida davlat tilida maʼlumotlar qayd etilishi yuzasidan tegishli choralar koʻrish zarurligi qayd etilgan.
Yakunda MCHJga qarashli restoran va ularning filiallari taomnomalarida davlat tilida maʼlumotlar qayd etilib, isteʼmolchilarga taqdim etilishi taʼminlangan.



