So`ngi yangiliklar
Istanbul 18–21 sentyabrda Bosfor Kubogi 2025 qayiqlar poygasiga mezbonlik qiladi
Hamyurtimiz “Yuksak ehtirom” xalqaro esdalik ko‘krak nishoni bilan taqdirlandi
Farg‘ona dehqon bozoridagi narx-navo xalq uchunmi yoki…
Sentyabrdan boshlab migrantlar ilova orqali kuzatiladi
Kasb va xorijiy tillarga oʻqitish uchun vaucher berish tartibi belgilandi
Kasb va xorijiy tillarga oʻqitish uchun vaucher berish tartibi belgilandi
Fargʻonada uy bogʻchasida 43 nafar bolaga noqonuniy diniy saboq berib kelingani aniqlandi
Oʻzbekiston va Iordaniya oʻrtasida 15 ta hujjat imzolandi
M-39 yoʻli xalqaro maqomga ega, ammo uning holati bu maqomga mos emas – Jurnalist yoʻlovchilarning haqli noroziligiga sabab boʻlayotgan muammoni koʻtardi...
Oʻzbekistonning eng muhim magistrallar yoʻllaridan biri – M-39 xalqaro yoʻli poytaxtni vohalar bilan bogʻlovchi asosiy emas, yagona yoʻl hisoblanadi. Ammo bu yoʻlda yuzaga kelayotgan muammolar va masʼul tashkilotlarning eʼtiborsizligi yoʻlovchilarning haqli noroziligiga sabab boʻlmoqda.

Yoʻlni bosib oʻtish haqida gap ketganda, asosiy muammo – sifatsiz qurilish va notekis yoʻllardir. Chuqurlar, yomon asfaltlash, doimiy taʼmirlanish ishlari tufayli haydovchilar va yoʻlovchilar uchun bu yoʻl sinov maydonchasiga aylanib qoldi. M-39 yoʻli xalqaro maqomga ega boʻlsada, uning holati ushbu maqomga mutlaqo mos emas.
Bunga qoʻshimcha ravishda, Sirdaryo ustidan oʻtuvchi koʻprik uch oydan buyon taʼmirda. Koʻprikning yopilishi qatnovni yanada murakkablashtirgan, odamlar esa har kuni vaqt va asab sarflab, muqobil yoʻllarni izlashga majbur. Bu vaziyat nafaqat yoʻlovchilarning, balki barcha fuqarolarning hayotini qiyinlashtirmoqda.
Asosiy savol: Bu yoʻl va uning taʼmir ishlari uchun javobgar tashkilotlar bormi? Har kuni yoʻllar uchun toʻlanayotgan soliqlar qayerga ketayotgani haqida hech kim hisobot bermaydi. Koʻrinishicha, yoʻllar uchun masʼul tashkilotlar yoʻlovchilarning qulayligi va xavfsizligini taʼminlash oʻrniga faqat vaqtinchalik yechimlar bilan shugʻullanmoqda.
Yoʻllarning ahamiyati shunchaki qatnov uchun emas, ular xalq uchun qulay va xavfsiz boʻlishi lozim. Ammo bugungi holat shuni koʻrsatmoqdaki, yoʻl uchun javobgar boʻlgan tizimlar oʻz ishiga loqayd qaramoqda. Agar vaziyat oʻzgarmasa, bu nafaqat yoʻllar, balki butun transport infratuzilmasiga boʻlgan ishonchni yoʻqotishga olib kelishi mumkin.
Jamoat faoli, jurnalist: Asqar Ismoilov



